مراکز خرید کیش
نوشته شده توسط : ادمین

بازار پانیذ کیش

مركز خرید پانیذ یكى از بازارهاي پرطرفدار جزیره تور کیش پاییز 94 است كه بین مراكز خريد پردیس یک و پردیس دو و هایپرماركت جزيره جا گرفته. امركز خريد پانيذ در دو طبقه، شامل فروشگاه هاي مختلف کیف، کفش، پوشاک، وسایل صوتی و تصویری، انواع تلفن‌های همراه، ساعت، مکمل‌های غذائی، انواع شکلات و قهوه، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، لوازم تزئینی و دکوری، کافی‌شاپ و کافی‌نت می‌باشد.

 

 

بازار ونوس کیش

 

بازار ونوس کیش هم یکی از بازارهای نسبتا قدیمی در جزیره زیبای کیش است و اکنون نزدیک به ۱۵ سال از آغاز فعالیتش میگذرد 
این بازار در ۲ طبقه احداث شده که بیشتر فروشگاههای آن در طبقه اول واقع شده اند و در طبقه دوم بازار بیشتر دفاتر اداری و خدماتی و... مشغول به فعالیت هستند . 
بازار ونوس بیشتر بازاری است برای عرضه پوشاک زنانه و کمتر تور کیش تعطیلات زمستان 94 در آن فروش سایر محصولات خانگی مشاهده میشود . 
بازار ونوس تقریبا در نزدیکی بازار مریم در خیابان سنایی قرار دارد و اکثر مسافران که قصد خرید از کیش را دارند حتما از این بازار بازدید مینمایند
 

مرکز خرید دامون کیش

مرکز خرید دامون کیش با زیر بنای ۱۳ هزار و ۳۰۱ متر مربع در زمینی به مساحت چهار هزار و ۲۰۵ متر در سال 1391 توسط بخش خصوصی ساخته شد . این مرکز خرید  در کنار دو مجتمع مسکونی دامون ساحلی و دامون کیش در سه طبقه می باشد که 100 غرفه دارد و انواع لباس و پوشاک زنانه، مردانه،بچهگانه، لوازم ورزشی و ... را با قیمت های مناسب به مشتریان عرضه می کند. در طقه بالای این مرکز خرید انواع رستوران های مختلف وجود دارد که چشم انداز زیبا و غذاهای خوشمزه دارند. این بازار با معماری مدرن و زیبا انواع کالاها ی مختلف را در اختیار مسافران تور کیش تعطیلات دی 94قرار می دهد و یکی از جاذبه های اصلی کیش است که به دلیل وجود رستوران های زیبا در طبقه فوقانی آن و نزدیکی به ساحل، سالانه تعداد قابل توجهی از مسافران و گردشگران را به جزیره کیش جذب می کند.

مرکز خرید دامون کیش

 





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش,مراکز خرید لوکس کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 389
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: